maanantai 16. joulukuuta 2013

Joulukalenterin luukut 15 ja 16

Moi kaikki rakkaat lukijat ja hyvää uutta viikkoo! Joulubanneri pitäis tulla tällä viikolla, riippuen siitä miten se ehditään Iinan kanssa tekemään. Nyt kuitenkin jätän lörpötykset ja mennään luukkuihin!


Luukku 15:

Kanon: Entäs tää? No ehkei kuitenkaan.

Kanon: Eikä tää.

Kanon: Ei nääkään oo kivoja..

Kanon: Mulla ei oo MITÄÄN päälle laitettavaa jouluaatoks!

Yume: Isosisko! Voisitko siirtää vaatteet ja itses että Yume pääsee avaamaan 15. joulukalenterin luukun?
Kanon: Joo, totta kai. Ihan hetki vaan.

Kanon: Näin!
Yume: Kiitoooos!

Yume: Kuules nyt luukku! Nyt Yume aukasee sut!

Yume: Hahaa! Yume 1, luukku 0!

Yume: Nam! Vampyyreitä!

Yume: Yumen karkit!
Kanon: Ööö.. Yume?

Yume: Mitä?
Kanon: Saisinkos mäkin vähän niitä?
Yume: No tietysti!


Luukku 16:

Kanon: Yukari? Mä olin menossa paketoimaan joululahjoja ja aattelin kysyy et minkälainen paperi sulle kävis siihen Yumen lahjaan?
Yukari: Itseasiassa mä ostin eilen Yumelle lahjan.. Joten, ihan sama..

Kanon: Ai no.. Kiva. Mä meenkin nyt paketoimaan ne lahjat.
Yukari: Ookoo.

Kanon: Moikka!
Yukari: Moi..

Yume: Yukariii! Kanon käski Yumen tulla avaamaan joulukalenterin!
Yukari: Okei..

Yume: Mikä päivä tänään on?
Yukari: 16. joulukuuta.

Yume: Löytyi!

Yukari: Se on kyllä 19. 16. on tuolla alaalla.

Yume: Hei! Yume löysi!

Yume: Aukea!

Yume: Yukari kato! Kännykän näytön Haribo-puhdistinjuttu!

Yukari: Joo.. Kiva.. Mä taidankin tästä mennä..
_________________________

-Ilona

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti