lauantai 14. joulukuuta 2013

Joulukalenterin luukut 13 ja 14

Moi ja mennäänpäs nyt suoraan luukkuihin:


Luukku 13:

Kanon: Yukari, ootko sä ostanu jo joululahjan Yumelle?
Yukari: En..
Kanon: Kun mä vaan aattelin et kun mä oon ostanu Yumelle joululahjan ni voitais antaa se yhteisenä.
Yukari: Käy mulle..

Yume: Kanon! Voiko Yume avata joulukalenterin luukun?

Kanon: No tietysti voit! Minä ja Yukari siirrytään vähän ni pääset avaamaan.

Yume: Yume ei saa tätä auki! Yukari, voitko tulla auttamaan Yumee?

Yukari: No tota.. Joo kai..

Yukari: Toi varmaan riittää..

Yume: Kiitos! Kiitos! Kiitos! Kiitos Yukarii!
Yukari: Joo, mut ei tartte halata..

Yume: Ai no.. Yume menee avaamaan luukun loppuun.


Ja kun luukku on auki:

Yume: Nam! Sammakoita!



Luukku 14:

Yume: Laalaalaa! Lalalallallallallaa!

Kanon: Ai? Sä sitten aloit avaamaan luukkua ihan yksin?

Yume: Öö? Joo. Kyllä Yume alko.

Kanon: No avaa vaan rauhassa. En mä haluu häiritä.


Ja luukun avaamisen jälkeen:

Yume: Namiii! Joulukuusi!
______________________________________________

Siinäpäs oli taas joulukalenterin luukut tältä kertaa ja nyt toivon että ehdottelisitte vähän biisejä tulevaan musashoottiin. Oon kyllä jo melki valinnu musiikin mut ois vielä kiva kuulla teidän mielipiteitä. Yritän kasata sen musashootin sitten ens viikon aikana.


Heippa tältä erää!


-Ilona



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti